Sunday, April 14, 2013

Comicdom Con Athens 2013

[Since this is about the greek comic convention I'm switching to greek for this post]
 
 Αυτή την Παρασκευή ξεκινά το Comicdom Con Athens 2013, το μεγαλύτερο ελληνικό φεστιβάλ για κόμικς και αν είστε κάποιοι που σας ενδιαφέρουν αρκετά τα κόμικς για να έχετε βρεθεί στο μπλογκ μου οι πιθανότητες είναι οτί θα είστε εκεί.
Το Con θα είναι στην Ελληνοαμερικάνικη Ένωση για τρεις μέρες και το λινκ παραπάνω σας πάει στο site της διοοργάνωσης όπου θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε.

To πρόγραμμα μου:

Εγώ τώρα, θα βρίσκομαι στο χώρο όλες τις μέρες. Την περισσότερη ώρα θα είμαι στο περίπτερο της Giganto, στο Bazzar, όπως μπαίνετε δεξιά. Εκεί θα βρείτε και το νέο μου κόμικ It's My Party σε μια limited έκδοση. Ζητήστε να σας κάνω και σκιτσάκι στην ειδική σελίδα. (Hint: είναι ιδανικό δώρο για κάποιον που γιορτάζει).
Παράλληλα θα υπογράφω αντίτυπα της δουλειάς μου, θα σχεδιάζω, θα κάνω portfolio review και θα πουλάω original art, σχέδια σε μία μεγάλη γκάμα τιμών, κυρίως design work και pin-up art.
 Η εμπειρία μου μου λέει ότι άμε θέλετε λίγο περισσότερο χρόνο για σκίτσο ή οτιδήποτε προτιμήστε την Παρασκευή! Τις άλλες μέρες και περισσότερο κόσμο θα έχει και θα πηγαινέρχομαι (δείτε παρακάτω).

Πέρα από την παρουσία μου στο περίπτερο της Giganto...


-Το Σάββατο θα εκτελώ χρέη κριτή για το Comicdom Cosplay. Που σημαίνει οτι στο περίπτερο θα είμαι μόνο μεχρι τις 14.45. Θα επιστρέψω για καμία ώρα 18:20-19:20 και μετά θα έιμαι στο Θέατρο για την παρουσίαση των κουστουμιών και το διαγωνισμό (ελάτε!). Ακολουθεί πάρτυ.


-Την Κυριακή 16:00 με 17:30 ελάτε να με βρείτε στο Θέατρο που θα συμμετέχω στο panel Οι Χαρακτήρες Είναι Παντοτινοί μαζί με το Jamie Delano, το Mahmud Asrar και άλλους.


-Και το βράδυ της Κυριακής, 20:30 με 21:30 θα παρεβρεθώ στην Τελετή Απονομής Comicdom Awards 2012. (Ακολουθεί not-to-be-missed πάρτυ).

Οπότε προφανώς εκέινες τις ώρες μη με ψάχνετε στο Bazaar.

Γενικά παντώς στο con άμα δε με βρίσκετε ρωτήστε στο περίπτερο της Giganto, μήπως ξέρουν.

Τα λέμε εκεί.
Καλή διασκέδαση!

ΥΓ: Και ορίστε και μια συνέντευξη που έδωσα στο Σπίρτο με αφορμή αυτά.


No comments: